Ut och köra moped

Nu har jag städat mitt stökiga rum. Och nu vet jag inte vad jag ska gör resten av dagen. Kanske jag ska fara ute och test köra min moped för den har varit sönder för några dagar sedan så jag måste se om den fungerar, och om den fungerar så kanske jag far ut och kör med någon kompis ikväll. Jag har ändå inget annat att göra de här två dagarna som är kvar på sommarlovet. Skolan börjar redan på måndag men nu vill jag inte tänka på det när det är helg. Men om det är nån som vill hitta på något av gör med mig de här dagarna som är kvar så smsa/ringa mig, jag har mobilen med mig så jag svarar direkt. Men nu ska jag i alla fall äta något och så ska jag fara ut och köra en sväng med mopeden.



Ni ska ha en bra dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback