Uppdaterat!

Im so sorry för att jag uppdaterar så dåligt men så är det nu när skolan har börjat och man ska ha tid med att vara i skolan och ha frihet när man kommer hem. Men jag ska ändå försöka uppdatera bloggen så mycket jag kan, så sluta inte läsa och kommentera för det. Jag har kommit fram till att jag kanske måste flytta in på internat bredvid skolan, för det går inga skolbussar som jag kan fara med och tiderna är helt weird så det passar inte in.

Men jag får se om jag måste börja bo på internat eller om jag kan bo här hemma. Isåfall måste jag packa alla mina saker och flytta in på internat om någon vecka. Men måste ta dagarna som de kommer, skolan är helt bra just nu men det kommer säkert bli jobbare när vi ska börja med teorilektioner på torsdag, men man överlever ju. Men nu ska jag inte sitta här och skriva så mycket om skolan för jag tror inte att någon vill tänka på det just nu eller?

Ikväll ska jag bara chilla för mig själv, och imorgon när jag har kommit hem från skolan ska jag fara ute och brumma moped med kompisarna igen... Men ni ska ha en bra kväll people :)



Bild på mig som jag "tjuvade" från Meps blogg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback