Svar på frågestunden:

Här kommer svaren på frågestunden:

Favvo blogg?
Sv: Jag har ingen speciell favvoblogg, alla bloggar jag läser som jag följer via bloglovin och mina vänners bloggar.

Favvo bok?
Sv: Finns flera olika men t.ex Twilight.

Favvo film?
Sv: Har ingen favvo de finns så många bra filmer.

bästa sommarminne?
Sv: Hangö resan med Nea och alla filmkvällar.

bäst födelsedagspresent?
Sv: Min samsung kamera.

hu sir din dröm kar ut?
Sv: Blont hår, blåa/bruna ögon, smal och gullig.

vad har din dröm kar för personliheter?
Sv: Snäll, rolig, schysst, omtänksam o.s.v

din viktigaste pryl?
Sv: Mobilen, kameran och laptopen.

va har du för moped?
Sv: En ljusblå Generic Ideo

va e ditt favorit outfit?
Sv: Mjuka kläder, mjukisbyxor och huppare eller jeansshorts + topp.

hu många barn vill du ha?
Sv: En eller två?!

vill du gift dej nångång?
Sv: Jåå det vill jag.

va ska du gör på torsda?
Sv: En hemlis + fara på konstens natt.

vad tycker du om alkohol?
Sv: Det är dåligt och farligt.

har du prövat dricka alkohol?
Sv: Jåå det har jag.

ska du fara på sista åminne?
Sv: Ja jag tänkte fara dit.

vilka bloggar läser du? (räkna upp alla gärna..)
Sv: Ojj det är så många så börjar inte räkna upp alla här nu, men mina vänners bloggar + alla bloggar jag följer via bloglovin och kändisbloggar.

har du en pojkvän?
Sv: Nej är singel.

hur ser ditt dröm liv ut?
Sv: Det kan vara ganska mycket men t.ex, att flytta utomlands, vara ihop med någon, ha ett bra jobb, vinna mycket pengar, att få leva länge, ha kvar mina kompisar för livet o.s.v

Vad tycker du om dem som dricker alkohol?
Sv: Det är deras liv, och jag kan inte ändra på det. Men det är inte bra att dricka alkohol och det är farligt.

favoritoutfit?
Sv: Svaret finns högre upp.

hur ser din telefon ut?
Sv: En svart helt vanlig nokia

har du egen dator?
Sv: Ja jag har en svart mini-laptop, en acer.

vad tkr du om tokio hotel, haha? ;)
Sv: Nja inte riktigt min musiksmak men de är väl helt okej.

modeintresserad? :)
Sv: Ja ibland och ibland inte, och jag har min egen stil.

vad heter alla dina små söta husdjur, hihi?
Sv: Percy, Molly, Julia och Mimmi.

Tack alla underbara läsare för alla frågor!
En ny frågestund kommer senare! =)



Kommentarer
Postat av: MEPS

ooo va ska du göör fö hemlis på torsda ;);) ;) xD

2011-08-08 @ 17:57:35
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback