Stolt över mig själv

Nu är jag så stolt över mig själv för jag har varit ute och sprungit några kilometer helt frivilligt. Jag brukar aldrig fara ute och springa om det inte är ett måste eller att någon tvingar med mig. Men nu ikväll bestämde jag mig för att fara ute och springa för nu måste jag börja motionera mer, när jag ändå har så dålig kondition. Och ska man bli frissa så måste man ha ganska bra kondition så man orkar tillräckligt med jobbet och annat. Det känns ganska snabbt att man inte har tränat på flera veckor, men nu ska jag börja fara ute och springa oftare och snart ska jag börja på zumba igen. Och i skolan har vi gymnastik två gånger i veckan, på torsdagar och fredagar så det blir ganska många per vecka. Hihi *tumme upp* för mig som var ute och sprang helt frivilligt.


Kommentarer
Postat av: vonskareng

bra gjort. jag älskar att träna :D

2011-08-17 @ 15:32:17
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback