Sovmorgon!

Godmorgon! Hihi, skönt att ha sovmorgon när man är ensam hemma, men ni har säkert stigit upp redan. Idag tänkte jag och sundris fara till nea och hälsa på, men jag vet inte ännu om vi ska fara eller inte för de har inte svarat på smsen. Annars om vi inte far till nea så ska jag inte göra så mycket annat än att vara här hemma och lata mig som vanligt. Jag har inte så mycket att skriva om den här dagen egentligen, får se hur den blir och vad jag ska gör. Nu är det tisdag och bara två dagar kvar tills... ja det får ni veta sen på torsdag. Jag kommer att ha mycket att göra på torsdag och på kvällen är det konstens natt, som jag och mina kompisar ska fara på. Men det är ju ännu två dagar kvar, ska se vad jag gör idag och imorgon.



Ni ska alla ha en bra dag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback