Sommaren 2011 i bilder! ♥

Nu ska jag lägga upp bilder från sommaren 2011 som nu är över. Det har varit en awesome sommar med härliga kompisar och andra random människor som man har träffat, bättre än förra året har det varit och kanske nästa sommar blir ännu bättre om man överlever år 2012, hehe vem vet när jorden plötsligt en dag går under? Egentligen skulle jag kunna lägga upp alla bilder från sommaren men det skulle ta länge + så många bilder skulle det inte rymmas i ett inlägg så jag lägger bara upp några av de bästa och normalaste. Den här sommaren har jag hunnit göra mycket och jag saknar allt kul som har varit. Men tackk alla som har gjort sommaren 2011 till den bästa sommaren för mig hittills! ♥


Fest hos Marianne


En ny familjemedlem: Percy


Fest hos Meps


Fest hos Johanna


Fest hos mig


Varit på konfirmationsfester


Varit på villan


Ätit sushi och på restauranger


Varit på bio och sett olika filmer


Chilla med kompisarna


Stranden och simma


En till kusin: Tilde + dop


Jag fyller 16 år och fått en ny kamera


Jakobstad + stränder


Powerpark resan med Alexandra


Hangö resan med Nea


Jag har gjort hårförlängning


Sett på fotbollsmatcher


Ätit mycket glass


Kört moped med kompisarna

Ungefär så här har sommaren 2011 varit för mig.
Den har varit helt awesome, det kunde inte bli bättre! :)

Kommentarer
Postat av: Ann

Jätte härliga bilder <3

sv, tack, gör det du bara :D

2011-08-18 @ 19:10:13
URL: http://annuli.blogg.se/
Postat av: Sondris

Svar; Helt bar no, bara att ja har två olika hissa kurser i samma period = tisdag har jag en timme av varje X'D

2011-08-18 @ 19:13:35
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback