Fixa ny design?!

Tänkte göra en ny design till bloggen nu när jag inte kommer på något att göra. Jag vet inte hur det kommer att bli eller se ut men jag ska i alla fall försöka göra en ny design och se om det blir bättre. Så om ni undrar varför min blogg plötsligt ser konstig ut så är det för att jag fixar med designen, och jag är inte bra på att göra sådant. Men ska försöka ändra och se hur det börjar se ut. Vill nån hjälpa mig så är det bara att säga till och ni får gärna göra en ny header om ni har photoshop. Den som hjälper mig får länkning + jag skriver om bloggen i ett inlägg + följer dig via bloglovin! Skulle vara schysst om någon ville hjälpa mig, som är bättre på design än vad jag är.


Kommentarer
Postat av: Sondris

Tjaba. Hoppas vi kan träffas nå snart allihopa ;D Sko va riktigt nice om ngn kuna ha filmkväll snart (: elr kanske bara vi kuna fa på bio ? (a) Auf wiedersehen !

2011-08-19 @ 22:54:45
URL: http://ailove.blogg.se/
Postat av: matilda&david

kolla in vår blogg, snääälla ! :D

fin blogg btw :)

2011-08-20 @ 00:58:25
URL: http://davidochmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback