Framtidsplaner

Jag tänkte att jag skulle skriva lite om mina framtidsplaner åt er som inte vet så mycket om mig. Jag ska snart börja i en yrkesskola på frisörlinjen och bli en frisör och sen när jag har blivit färdig som frisör så ska jag söka in till kosmetolog. Jag vill bli både frisör och kosmetolog och jag kunde inte bestämma vilket jag skulle bli så jag bestämde mig för att bli båda. Alltid bra att ha flera yrken. Och senare i framtiden har jag bestämt mig för att resa utomlands till några större länder. Jag skulle vilja fara till England, Tyskland och Spanien så jag hoppas att jag kommer att fara till dessa länder när jag blir äldre. Jag har ganska många framtidsplaner och mycket att se fram emot. Men först ska jag bli frisör och kosmetolog och sen får man se vad man gör i framtiden. Vad har ni för framtidsplaner? Det är bara kul att veta.



Puss & Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback