En vanlig onsdag kväll

Sorry för att jag inte uppdaterat på hela dagen men jag har inte haft tid att blogga idag. Först kom jag hem ganska sent från skolan och nu ikväll har jag varit ute och kört moped med några av kompisarna alltså Jen, Ann, och Meps. Vi körde egentligen bara till Smarket där vi köpte lite godis, så man kan ha med sig något gott att äta när man fara till skolan. Jag kom hem efter ungefär tre timmar så vi var inte ute och körde så länge för det är ändå onsdag kväll och jag ska stiga upp tidigt imorgon för skolan börjar redan klockan åtta och slutar klockan fyra. Så imorgon blir det en ganska lång dag och då ska vi börja med alla teorilektioner, men hoppas att det ändå blir en helt bra dag. Nu ska jag lägga upp några bilder som jag har tagit idag.












Vad har ni gjort idag då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback