Borta bra men hemma bäst

Hello.

Hade inte tid att blogga igår, och när jag kom hem var jag så trött så jag orkade inte blogga då. Dagarna med Nea har varit helt klart bäst ♥ Saknar redan allt kul. Det kunde inte bli så mycket bättre än vad det har varit. Awesome dagar, men det är nästan skönt att få vara hemma igen. Borta bra men hemma bäst så tycker jag. Många bilder och minnen har det blivit. Igår var jag och Nea och shoppade i Åbo, jag köpte en märkeshuppari (collagetröja), balsamsprej till håret, och en mysig tröja. Kanske man far till Hangö igen nästa år?!

Nu ska jag vila här hemma några dagar, det är mycket att göra nästa vecka. Ganska mycket jag ska hinna med innan skolan börjar den 16.8 men nu ska man inte tänka på det. Det är ca två veckor kvar och ska göra så mycket kul man ska hinna med. Hihi nästa vecka på torsdag får ni veta en liten hemlighet, det är en sak jag ska göra men det får ni se först nästa vecka på torsdag. Bara Nea vet om det så jag hoppas att du inte säger något Nea, men det är klart att du inte säger något. Men jag har något att se framemot.

Men nu ska jag gå ut till mina husdjur, har saknat dem.



Ha en bra dag mina sweeties! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback