Bilder från igår!

Tyvärr orkade jag inte blogga när jag kom hem igår för jag kom hem ganska sent på natten så hade inte lust att sätta på datorn utan jag gick nästan direkt till sängs efter att jag hade kommit hem för man var ganska trött när man hade gått runt på stan hela kvällen. Det var en awesome på stan med många härliga och underbara kompisar + random personer som man träffade. Jag försökte ta några normala bilder men det blev inte så många normala för det blir det aldrig med dessa kompisar men jag lägger upp några bilder från igår. Men tack alla för en härlig kväll på stan och en lyckad konstens natt ♥



















Det var de normalaste bilderna =)

Kommentarer
Postat av: Sondris

Riktigt nice kväll <'33

2011-08-13 @ 19:40:27
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback