Back home from school :)

NU ÄR JAG KOMMIT HEM FRÅN SKOLAN!!! :)
Gillar att sluta tidigt, jag slutade redan klockan halv två och nu har jag varit hemma en stund. Skönt att sluta tidigt på måndagar, tisdagar och onsdagar men imorgon är det en lång dag med tre lektioner modersmål, tre lektioner engelska och två lektioner idrott. Men det är bra skoldagar ändå, och skolan är precis inte tråkig när man går på frisör. Och på fredag efter skolan ska jag fara med kompisarna på bio/stan. Men jag vet inte ännu vilken film vi ska se men jag måste fråga de andra vad de tycker. Eller är det någon som har ett bra tips på någon film som går på bio just nu? Hihi nu ska jag ta något smått att äta och sen gå ut och sitta i solen. Ni ska ha en bra onsdag! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback