Ätit på restaurang

Sorry för att jag uppdaterade bloggen dåligt igår. Men det kanske inte gjorde något? Igår var jag bara hemma och latade mig, jag hade inte lust att blogga. Men jag vilade ut mig ordentligt, skönt att bara ta det lugnt och vara ensam hemma ibland. Och nu har jag nyss kommit hem från stan, jag och min äldre lillebrorsa har varit och ätit på Rax med mommo och moffa, och sen gick vi runt i några butiker på stan. Men jag köpte inget den här gången för jag måste spara mina pengar så jag inte slösar upp allt och blir utan.

Imorgon kommer jag ha fullt upp hela dagen för först ska jag göra en "hemlis" och sen på kvällen är det Konstens natt och då far jag med kompisarna till stan, och då har alla butiker upp längre än vanliga tider. Imorgon är den enda dagen på länge då vi alla kommer att vara tillsammans för när skolan börjar skills vi åt när vi inte kommer att vara på samma ställen. Synd men man kan inte göra något åt det, men vi ska ju fortfarande ha filmkvällar och träffas på fritiden så mycket vi kan. Hihi jag längtar tills imorgon och imorgon kväll får ni veta min "hemlis".

Nu ska jag inte äta mat på ett tag, är mätt efter att vi åt pizza, sallad, och glass till efterätt. Alltid gott att äta på restaurang, de har alltid god mat. Eller vad tycker ni om att äta på restaurang?



Ha en bra dag alla underbara personer! =)

Kommentarer
Postat av: MEPS

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH ja vill vet nu!!!!! xD

2011-08-11 @ 10:35:30
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback