Söndag

Sista dagen på jullovet... imorgon börjar skolan igen. Nåja ny period i alla fall så det kommer väl bli helt kul kan man hoppas. En lång dag imorgon jag börjar klockan 08 och slutar klockan 17. Men nog överlever man, det är ju lika lång dag som en arbetsdag ungefär. Det jag har gjort idag är precis ingenting. Jag har tråkigt och vet inte alls vad jag ska göra, finns inte något att göra på en söndag kväll förutom att slappa så man orkar stiga upp till skolan imorgon. Btw helgen har varit helt bra, längtar redan till nästa helg.


Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ny tävling på bloggen! Hoppas du vill vara med :D

2012-01-08 @ 18:11:32
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback