Dagarna i frisör salongen

Dålig uppdatering nu jag vet, men min laptop är fortfarande död. Kommer inte ha någon egen data nu på några dagar antar jag, så jag får använda familjens laptop. Igår gjorde jag inget speciellt, i skolan fick vi håret färgade, så nu har jag koppar färg i håret, innehåller orange och mahogny. Gratis färgning är inte så illa det inte. Idag i skolan färgade vi slingor på dem som ville ha blonda slingor i håret. Gick väl helt bra att göra det, och kul att göra slingor men svårare än att färga hela håret på en gång. Men eftersom jag färgade mitt hår igår, gjorde jag inga slingor i mitt hår idag, det får bli en annan gång. Slutade tidigt idag också, skönt att få komma hem och ikväll blir det att fara på zumba en timme.

Här kommer en bild på dagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback