Godnatt

Nu skriver jag ett sent inlägg här. Nu ska jag snart börja sova, så jag orkar stiga upp tidigt på morgonen. Igår (onsdag) så försovde jag mig, så jag fick ha bråttomt så jag skulle hinna till skolan i tid. Vi höll på med färgning som gick väl helt okej, men sen gjorde vi permanent på dockan och det gick inte lika bra, men man blir väl bättre när man har lärt sig hur man ska gör. Nu är det torsdag natt, och hur ska man orka stiga upp för att fara till skolan och ha teori lektioner? Men skönt att vi får sluta tidigt i alla fall. Jag bloggar mer sen när jag kommer hem efter skolan. Förresten svaren till frågestunden finns längre ner på bloggen, om ni bläddrar ner några inlägg. Men nu ska jag sova, godnatt bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback