Svaren till frågestunden!

Kan du visa hur ditt rum ser ut?
Sv: Har inga bilder på det just nu, men det är mest i vitt och rosa, och ganska så stort.

Hur ser din dröm man ut?
Sv: Blont hår, blåa ögon/ brunt hår, bruna ögon, och lagom lång.

Tycker du om hallonsaft?
Sv: Ja det är ganska gott.

Dricker du alkohol om inte-> ska du göra det när du fyller 18?
Sv: Om jag dricker något så är det vid något speciellt tillfälle, men annars inte. Men man köpa när man fyller 18.

Dricker dina vänner?
Sv: Vissa gör och vissa inte.

Vad gillar du mest med vad som hände för sextiofem miljoner år sen? Förutom detdär med meteoriten?
Sv: Jag kan inget om historia, och jag vet inte vad jag skulle svara på detta, dessutom vet jag inte så mycket om det som hände för länge sen.

Hur skulle du beskriva din blogg som småpotatisen från förorten eller som äpplet från newyork?
Sv: Kan tyvärr inte svara på denna fråga, förstod inte vad du menade och inte vet jag vad jag skulle svara. Men det som jag skriver om i min blogg är mitt liv, mina vänner, mina framtidsplaner och sådant liknande.

Vad tycker du med iden om bloggbråk eller krig som partiarkerna kallar det för? Har du blivit utsatt för detta artilleri anfall?

Sv: Jag förstod inte den där frågan så kan inte svara på den tyvärr.

Kan du skriva mer reklam om olika hårprodukter du använder vid fest tillfällen?
Sv: Ja det kommer mer om det senare.

Kan du berätta om ditt finaste minne med din mormor. Eller ngn annan äldre släkting?
Sv: Finaste minne, oj det finns många, men t.ex att jag och min familj fick följa med mormor och morfar till Kreta en gång, det var ett härligt minne.

Mitt hår är jätte gult . Jag vill ha en kall blond färg. Vad skall jag göra förutom silverschampo? .
Sv: Egentligen kan jag inte så mycket om det där med färg, eftersom vi nyss har börjat med färgning i skolan. Det kanske finns tips på internet hur du ska göra. Men du kan ju alltid färga håret, så du får den färg du vill ha. Jag kommer skriva mer om sådant här i framtiden när jag har lärt mig lite mer.

Kan du visa en bild på dig utan smink och när du har håret upp för att du har det aldrig?




Tack för frågorna, förstod inte alla riktigt men svarade ändå.
En ny frågestund kommer senare någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback