Monday again

Då var det måndag igen. Varför måste alla helger gå så snabbt. En lång dag har det varit, men helt okej ändå, gick igenom lite mode och stil i skolan, och gjorde en volym föning på varandra. Kom hem ganska sent, och sen dess har jag egentligen inte gjort något. Btw jag såg att jag hade fått många frågor i frågestunden, jag svarar på dem lite senare eftersom vissa ville att jag skulle ha bilder med, men kommer kanske svara på dem imorgon om jag hinner, zumba börjar igen imorgon kväll. Ska bli kul att börja med zumba igen, eftersom det inte har varit någon zumba nu på flera veckor. Nu ska jag gå i duschen en sväng, kanske bloggar mer senare.


(Gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback