Söndag

Godkväll bloggen! Min söndag: Sovmorgon, shopping i stan, beställt hårförlängning, ätit tårta och kladdkaka, gjort en frisör inlämningsuppgift o.s.v. Denna helg har varit helt nice, kul det var att få träffa de bästa igår. Man saknar er när man inte träffas så ofta, bra med filmkvällar åtminstone ♥ Det jag shoppade i stan idag var ett par rosa byxor och en jeans skjorta från gina tricot. Jag är bra på att slösa pengar, jag shoppar alltid något när jag far till stan, och så köper jag på internet ibland också. Men om några dagar så får jag min nya hårförlängning, den är 50 cm lång så man kommer få långt hår (y) Imorgon är det måndag igen och det betyder skola och att man ska stiga upp tidigt, så ska inte vara uppe så sent ikväll, men jag tror att jag säger godnatt i förväg.


Kommentarer
Postat av: MEPS

ditt hår bara blir längre å längre fö varje gång man sir dej typ xD haha

2012-01-30 @ 15:09:20
URL: http://happiface.webblogg.se/
Postat av: Anonym

beställd du clips elr me tip? :p

2012-01-30 @ 16:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback