Chill dag

Nu sitter jag här i soffan med laptopen. Dagen i skolan blev bättre och roligare än jag trodde, bara chill hela dagen, och när vi fick sluta ännu tidigare än vanligt. Det jag hatar med att ta bussen hem är att när man ska "trycka på stoppknappen" så fungerar den inte, och så får man bråttomt när man ska gå dit fram så de inte gör förbi där man ska stiga av, ganska så pinsamt var det. Det händer inte så mycket här hos mig, så jag har inte mycket att skriva om. Jag har en sån party feelis nu, men på lördag är det fest. Kan det inte bli helg nu, men det är ju redan fredag imorgon, och denna vecka har gått ganska så snabbt. Nu längtar jag bara tills det ska bli helg.

Dagens låt: In your head
Kommentera om ni har några bra musiktips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback