Lördag & Filmkväll

Nu är det lördag och idag har jag sovit länge, nästan till klockan 12. Sen har jag hjälpt till att städa, för ikväll ska vi ha släktträff och fira några personer men jag kommer inte vara hemma för jag ska fara på Lelles och Beckas filmkväll, men vännerna är ju viktigare än släkten eller hur, och inte kan man missa en filmkväll. Denna helg kommer bli en helg som man inte glömmer bort, och imorgon ska vi fira igen. Mycket tårta och annat gott som man får äta den här helgen mums. Men ska bli kul att få träffa de bästa ikväll.


(gammal bild på några av oss)

Kommentarer
Postat av: Sondris

Det käns länge sedan. . ;D

2012-02-01 @ 11:33:45
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback