Dagens känsla

Måndag och första dagen efter jullovet. Idag i skolan har vi haft teori, tvättat- och gjort en hårföning på varandra, egentligen skulle vi ju sluta klockan 17 men vi slutade ca två timmar tidigare, för det var en skoluppgift som man ska göra i stan. En helt chill måndag ändå, fast man skulle ju vilja vara hemma och vara ledig istället. Men i alla fall kul att träffa de som man inte har träffat på två veckor, så det är värt att fara till skolan. Just nu har jag tråkigt, jag vet inte vad jag ska göra, är ganska trött också eftersom kan skulle stiga upp så tidigt idag.

Dagens känsla: "Kan det inte bli sommar ändå?"
Tro det eller inte men jag saknar sommaren...




Bilderna är redigerade!

Kommentarer
Postat av: MEPS

ni fick slut ganska myki på förhand xD



sv: DU har först bra klädstil <3

2012-01-09 @ 19:03:17
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback