1 januari 2012

Jag har haft den bästa nyårsafton någonsin, och dessutom med härliga vänner. Alla kunde ju inte komma men härligt var det att få vara med de som var där. Vi hade en annorlundare kväll än vanligt men det var kul, och det bästa nyåret som jag har haft . Hihi jag, Jen, Nea och Meps somnade kanske klockan 05 på morgonen och vaknade ungefär klockan 13. Det blev lite sent, men nu är man åtminstone inte trött. Det var kul med övernattning hos Nea, det måste man göra om någon gång igen. Jag försökte också att ta några bilder, men det blev knappt några bilder när vi inte var så många, men jag filmade istället men det kommer nog inte upp här på bloggen, men jag ska få låna bilder av Meps senare. Men tack alla som var med och firade nyår med mig, allt var helt awesome.  


Kommentarer
Postat av: GOCHICK.SE

Ta en titt bland våra smycken? :)

2012-01-02 @ 16:30:00
URL: http://HTTP://GOCHICK.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback