Bilder från filmkvällen del 1 !

Här kommer några bilder från Beckas filmkväll igår. Några av bilderna har jag fått av Marianne ♥ (hennes bloggadress är: www.annuli.blogg.se) och några bilder ska jag få från Meps som inte har skickat bilderna ännu, men det kommer mer bilder i ett annat inlägg. Jag älskar Mariannes systemkamera, skulle också vilja ha en sån för min digitalkamera tar inte lika bra bilder. Men kanske jag ska skaffa en sådan någon gång i framtiden i think. Men det finns inget som är mer awesome än filmkvällar med de bästa personerna som finns.

Här kommer några awesome bilder:





















Som sagt det kommer fler bilder senare =)

Kommentarer
Postat av: MEPS

AWW va vi e sööt :D

2011-09-24 @ 19:03:04
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback