Skolfoto imorgon

Nu sitter jag i skolan och chillar. Har redan slutat men väntar på att jag ska få skjuss hem, så jag kommer hem om mindre än en timme. Idag har det varit ganska intressant skoldag, vi har börjat gå igenom lite manikyr och handmassage, på onsdag ska vi börja måla naglarna och göra på riktigt, för idag skulle vi bara testa. Och så fick vi tvätta håret på varandra och vi fick använda shampo och hårinpackning som vi ska använda till vårt grupparbete. Så nu har jag mjukt hår som doftar gott, finns inget härligare än att ha mjukt hår som doftar gott.

Gahh imorgon har vi skolfoto... gillar inte att ta skolfoton för man ser alltid så ful ut på dem, och man ser inte normal ut. Men man kan ju hoppas på att det blir lyckad, vi ska ta gruppfoto också, men det brukar alltid bli bättre än enskilt foto.

Jag vill att min hårförlängning ska komma hem i posten men den har inte gjort det ännu, men det skulle ta några dagar innan den kommer. Men jag skulle vilja ha den nu, men tror inte att jag hinner få den före skolfotot för det är ju imorgon. Men man kan inte göra något åt det. Jag måste bara vänta tills den kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback