Skolan slutat, snart hemma!

Nu sitter jag i skolan och vi har nyss slutat. Jag väntar på att få skjuss hem så jag kommer hem om ca en timme. Idag har vi gått igenom några nya hårprodukter och så fick vi tvätta håret på varandra, som vi gör varje måndag. Och så har vi varit i datasalen och gjort en ordförståelse och en läsförståelse, som alla ettor måste göra?! Skönt att vi slutar tidigt i början av veckan.

Eftersom jag har gjort mina frisör läxor till tisdag och onsdag så har jag inget att göra nu efter skolan, och nu sitter jag på datorn och ska söka fakta om några produkter som vi ska ha till vår forskning, som ska vara färdig den 28.9, vi är tre i en grupp som ska forska om en produkt som heter curl contour och är för självlockigt hår. 

Ni ville att jag ska skriva mera om olika hårprodukter, och hur man ska göra om man har t.ex torrt hår, strävt hår, tjockt hår, platt hår, självlockigt hår o.s.v så det ska jag skriva om i ett annat inlägg.

Dessa produkter är för självlockigt hår, och de heter Curl Contour.



Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig?



Kram

2011-09-12 @ 13:27:55
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback