Godnatt för mig

Godkväll! Även om klockan inte är så mycket, så tänkte jag börja gå och lägga mig till sängs, jag har ändå inget att göra och onödigt att vara uppe om man är trött. Imorgon får man sova, och inte behöver stiga upp tidigt. Sen ska jag till stan och shoppa upp pengar, och sen på filmkväll till Becka. Jag letade igenom arkivet på bloggen och hittade en bild på Ann och Becka från filmkvällen hos Nicole för ett tag sen, i våras var det. De har båda en systemkamera, jag skulle också vilja ha men de är dyra, men jag har en bra digitalkamera så jag är nöjd över den, men avis är man ju på dessa två personer som har systemkamera hihi. Kommer bli en awesome dag imorgon. Ni ska ha det så bra, ska försöka blogga så mycket jag kan imorgon och har tid. Baii och godnatt.



Söta Ann till vänster och söta Becka till höger =)

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig?



Ha en bra Fredag!

Kram

2011-09-23 @ 12:19:51
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback