En regnig torsdag

Tja tja bloggen. Nu är jag genomblöt eftersom det regnar där ut, och jag har gått från skolan till busstationen. Jag tänkte ta den tidigare bussen hem men jag missade den, så jag tog nästa buss istället som kom en halv timme senare. Puhh vilken jobbig dag det har varit med matte 3 x och samhällslära 2 x lektioner. Vi var såhär nära att få tre håltimmar idag, men det var lärararen som var försenad och han skulle egentligen farit på ett möte men det blev någon ändring. Och när vi var påväg att gå ut från klassrummet så kommer läraren i korridoren, men skulle läraren inte kommit så skulle vi fått ha tre håltimmar. Men nu ska jag göra min matte läxa om jag orkar räkna, annars gör jag den senare.



Inte min bild! Min kamera är på laddning så jag kan ta bilder senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback