Julöppning i stan

Det har varit en awesome dag med härliga personer som Meps, Nea, Becka, Lelle, Tintin och Marianne. Vi har varit hela dagen i stan på julöppning, jag har shoppat lite kläder och hårfärg som jag lägger upp bilder på senare. Och så har vi förståss ätit på subway <3 Tyvärr kunde inte alla komma men det var roligt ändå. Tack alla för en härlig dag som vi måste göra om snart igen. Nu ska jag lägga upp de normalaste bilderna, men säg till om det är någon bild som jag ska ta bort.



















Kommer inte glömma denna dag...

Kommentarer
Postat av: MEPS

hähähähähää ja e me på 6/9 bilder xD

hihi

ja snattar den dä bilden på mig å lelle om ja får :)

2011-11-21 @ 15:24:31
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback