Måste plugga ikväll

Känslan när man kommer hem från skolan och kommer på att man skulle behöva öva till matte provet som vi har imorgon, eftersom jag inte har övat något ännu. Men inte orkar man ju läsa till ett prov speciellt inte matte, men det kan man inte läsa till bara räkna, men jag tror att jag tar matte provet på talang imorgon, även om man gör det med alla prov som man har och inte är det så svårt det vi har till provet. Btw det var ju tur att man blev godkänd i förra matte kursen, hoppas bara att man blir godkänd i denna, men det är lättare det som vi har just nu. Nä nu ska jag inte skriva om prov och skolan för ingen orkar läsa om sånt, eller det är inte så intressant att läsa om. Men det jag ska göra ikväll är inte så mycket annat än att jag ska plugga, men det kommer jag inte orka göra hela kvällen.

Detta korta meddelande är till: Becka, Meps och Tintin.

Jag kan göra en uppsättning på alla tre, men då skulle ni behöva komma till mig någon dag så jag kan göra det på er och sen väljer jag ut den som blev bäst och så får den vara min modell som ska vara med på bild. Men kan ni komma till mig denna vecka eller någon dag nästa vecka? Men jag måste lämna in uppgiften senast nästa veckas helg.



Jag vet jag har brist på bilder just nu...


Kommentarer
Postat av: becka

går int den här veckon å int nain helg heller i think :( så kan vi ta e efter skolan nain da :)

2011-11-30 @ 19:52:19
Postat av: MEPS

Ja kan fast på lö denna helg mellan 4-9 på kvälln fö då ska min syrro ha najlo

2011-11-30 @ 20:41:38
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback