*trumvirvlar*

Hallå! :)

Nu har jag kommit hem...

Det bästa med dagen var när vi fick glass + en härlig känsla när jag tömde mitt skåp och tog hem alla böcker och när vi sade hej då till lärarna eftersom det var sista dagen med vanliga lektioner.

Någon annan än jag som tycker att det inte känns som att vi får sommarlov snart?
Bara några dagar kvar nu :3

Glass + Sommar + Kompisar = Livet! ♥ 

Just nu vill jag inte ha något annat än SOMMAR!!! <333

Btw filmkväll hos Anne på lördag.
Då ska vi fira att vi har fått sommarlov.
Kommer bli kul ;D

Men nu ska jag ta något att äta är ganska hungrig.

Baii ;)






Kommentarer
Postat av: Annulieee

Ohh yeeeaaah, filmkväll hos mig på lördag 8''D

2011-05-30 @ 15:57:51
URL: http://annuli.blogg.se/
Postat av: MEPS

de kommer bli så tomt utan er i skolan :(

Vi MÅST ha filmkvällar myki oftare sen då int vi ser er varje dag!

2011-05-30 @ 19:33:53
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback