Rött-brunt hår ^^

Nu har jag färgat håret.
Det blev ganska bra men nästan för lite rött.
Men jag är ändå ganska nöjd med färgen.
Tyvärr har jag inte tagit några bilder för min kamera har gått "sönder".
Men jag laddar upp bilder senare när min kamera fungerar eller om jag lånar familjens...

Imorgon tänkte "gänget" fara på bio (Pirates of the Caribbean)
Så imorgon blir det att säkert att fara på bio när man inte har något annat att göra.
Filmen håller på i 2 h och 20 min så den är ganska lång men det är bara bra. 
Det var några veckor sen jag sist var på bio så det ska bli kul att fara imorgon om de flesta kommer. :)




Kommentarer
Postat av: Sofie

Rött är fint tycker jag!

2011-05-21 @ 19:46:32
URL: http://nattstad.se/tresmåapor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback