Onsdag

Hejsan :)

Nu har jag kommit hem från skolan.
Det har varit en ganska annorlunda skoldag men ganska nice.
På gympa hade vi valbart så jag och kaisa spelade badminton och var ute och gick.
Sen hade vi engelska och då var vi på internet och forskade färdigt om Washington D.C
Efter det hade vi studiehandledning och då hade vi knytkalas alla hade med något att äta och alla delade på det.
Det blev massor med limsa, godis, chips o.s.v och till sist på tyska läste vi två timmar för det var lästimme och vi hade inget annat att göra...

På en lektion idag bestämde klassen att vi ska göra något för pengarna som lämnade över efter att vi hade varit på klassresa till H:fors. Så till slut efter ganska många förslag bestämde vi oss för att fara till Amarillo och äta nästa vecka på tisdag efter skolan. Det kommer vara sista gången som man är med hela klassen tillsammans. För nästa gången vi kommer att träffas är på klassträffen som är år 2020. Kommer att bli lite tråkigt att lämna klassen när man har varit med varandra i tre år och snart går vi ut grundskolan och då kanske man inte träffar dem lika ofta som man gör nu. Men det kommer att bli kul på tisdagen ;)

Tyvärr kan jag inte fara på innebandy idag för jag får ingen skjuss och det kanske inte ens blir någon träning om det är för många borta. Jag har inte varit på innebandy på några veckor nu men jag får hitta på något annat att göra istället.

Vad ska alla göra ikväll? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback