Tisdag

Hejj. :)

Jag har tråkigt och har nästan ingen blogglust alls.
Men jag kommer inte på något att blogga om just nu.
Sorry för att mina inlägg inte är så intressanta.

Är det någon som skulle vilja hitta på något att gör med mig nån dag?
Annars sitter jag bara här hemma och inte gör något.
Jag undrar när jag ska ha filmkväll kanske i slutat av juli.
Men jag vill ha bättre väder, var är solen och sommarvädret?
Just nu blåser det och är ganska kallt och det ska vara så här ganska länge.
På helgen är det midsommar och då måste det vara bra väder!! :3

Men nu ska jag lyssna på musik och se om jag vill ha något från www.sfbok.se för när Alexandra ska fara till Sverige, så kan man skicka med pengar så hon kan hon köpa hem om man vill ha något därifrån. :)

Ha en bra kväll ^.^



Kommentarer
Postat av: vonskareng

icke bra väder här heller :( eller ganska bra men inte sol & bad väder direkt. har funderat på din fråga; den om hur man gör sin blogg "känd". egentligen tror jag inte att det bara är ngt som händer, läsarna måste själva få bli intresserade. jag tror att en bred blogg är bra, att man skriver om så mycket olika saker som möjligt. bilder är bra, mycket bilder! och kommentera andras bloggar, men lämna inte "allt bra?" kommentarer, utan läs personens inlägg noggrannt och svara på det istället. sådana snälla kommentarer som du skickr till mig, det är sådant folk gillar =D och... be ngn ta en "Modellbild" på dig, en som ser proffsig ut (kolla på olika slags... modellbilder eller så och inhämta inspiration) och kanske be ngn med photoshop att snickra ihop en fin header!

2011-06-22 @ 13:41:07
URL: http://vonskareng.blogg.se/
Postat av: Sondris

Heej. Ha du kolla om de e ngt du sko vila ha från sfbokhandeln ? ;D

2011-06-23 @ 22:50:56
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback