Min kanin

Här är ett kort inlägg.
Jag tror att min kanin Stampe har blivit sjuk.
Han ser inte alls ut att må bra, han bara ligger och kan nästan inte röra sig, han har gått ner i vikt och har blivit jätte smal och ögonen är lite hängiga. Det finns inte så mycket vi kan göra åt det för han är ändå gammal ca 8 år nu. Men jag vill inte att han ska dö snart för min ena kanin dog för bara några veckor sen. Men är han sjuk så överlever han inte så länge till tyvärr...
Ville bara säga på bloggen att jag kommer att sakna dig om du lämnar mig snart, du var min första kanin som vi köpte och du har alltid varit med mig hela livet. Jag önskar att du kunde bli frisk men det kanske du aldrig blir igen. Kram på dig min sötis älskar dig vad som än händer! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varit till veterinären med honom?!

2011-06-11 @ 22:32:22
Postat av: Mimmiiiss

Jag följer alla som följer mig via bloglovin

Ska vi följa varann? :D

2011-06-11 @ 23:04:35
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback