Tisdag

Hallå.
Härligt med varmt och bra väder, ca 25 grader i skuggan och inte så mycket moln.
Jag har nyss varit och tagit ett dopp i vår pool, bra att man har en pool på gården som man kan svalka sig i när det blir för varmt att vara i solen.
Hela morgonen låg jag i solen och stekte och nu har jag städat färdigt mitt rum.
Snart om några timmar ska jag fara på en lekledarutbildning som man måste gå om man ska sommarjobba på simskolorna... jag måste ta mopeden dit eftersom ingen kan skjussa mig, men det går bra att köra moped när det ändå är varmt väder.
Annars ska jag inte göra något annat speciellt idag.
Men nu ska jag gå ut och sola en stund till och kanske ta ett till dopp i poolen.
Om nån vill göra något med mig imorgon så skicka sms eller ringa :)
Hejdå.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback