Sommarlov!!! <333

Nu är sommaren här!!! <333

Äntligen har det blivit sommarlov!!! ;D
Dagen med stort D fortsätter och livet går vidare :)
Nu har jag gått ut grundskolan... tre år har gått snabbare än jag trodde!
Jag kommer sakna det mesta, speciellt kompisarna men de finns alltid kvar :D
Mitt betyg är helt okej, jag är ganska nöjd men det kunde ju alltid ha blivit bättre.
Ny skola nästa år och då börjar man om med allt från början igen.
Jag hoppas att jag kommer in till frisör men det får jag veta om ca två veckor.
Nu är det sommarlov och det kan inte bli bättre!! <33

Ikväll är det filmkväll hos Annuli och Emz ska vara med oss.
Kommer bli en härlig kväll och en bra början på sommarlovet ;)
Btw Ánnuli har alla bilder som jag tog idag på hennes system kamera men hon ska skicka några till mig sen.

Jag ska bara säga en viktig sak: Livet går inte i repris så tänk på det! :

Nu ska jag gå ut i solen och njuta av sommaren som har kommit.
Det blåser ganska mycket ute men det är varmt över ca +20 grader ^^

Hej dåå :))





Kommentarer
Postat av: annulieee

sv, tack och jå jag vet :s

om du vill men jag tycker bäst om Ann :]

2011-06-04 @ 13:15:15
URL: http://annuli.blogg.se/
Postat av: annulieee

sv, hehe de ska jag ^^ men du tog lite myki x)

2011-06-04 @ 13:26:39
URL: http://annuli.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Najs med sommarlov, och vilken underbar klänning du har på dig! :D

2011-06-04 @ 13:36:48
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback