"Kladdkaka"

Hellü.

Det är torsdagen den 02.06.2011.
Alla är lediga idag från jobbet/skolan o.s.v :)
Och idag fyller Mamma år så Grattis till dig Mamma! <333

Det har varit skönt med en lång sovmorgon...
För en stund sen städade jag huset + bakade en god kladdkaka *mums*
Ska äta några bitar av den nu ;3

Jag vet inte vad jag ska göra idag? Inget speciellt tror jag har inte planerat något viktigt.
Jag ska i alla fall laga några födelsedagskort för det är några som har fyllt/fyller år snart. :)
Snart är det lördag och då är det filmkväll hos Anne (Emz och Anne ska ha filmkvällen) kommer bli kul ;D
Nu är det bara två dagar kvar och så är det sommarlov!!! <333

Vad ska alla göra idag när det är ledigt då? ;)

Btw jag kan inte ta några nya bilder för min kamera är inte laddad så ni får nöja er med några old pictures så länge^^



Bild på kladdkakemuffins :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback