Foto tips?

Onsdag kväll.

Hej alla läsare! :3

Har ni haft en bra dag hittills? :)

Jag har inte gjort så mycket idag... Varit barnvakt några timmar, städat upp och gjort rent vid kaninerna, varit ute och cyklat, sett på tv och mest bara latat mig.
Nu har jag fått idé torka igen och vet inte vad jag ska blogga om. Och jag har inte tagit några nya bilder på ett tag, det var några dagar sen sist. Nån som skulle vilja ge några förslag på vad jag ska ta bilder på? Eller är det någon som har några bra fototips? Skulle behöva lite hjälp. 
Efter att jag har fått pengar från mitt sommarjobb i slutet av juli ska jag köpa en ny kamera och jag vet inte ännu hurudan.  Men jag tänkte att jag skulle köpa en digitalkamera för jag har inte råd att köpa en systemkamera och de är dyra.

Imorgon ska jag inte glömma att ta med kameran.
Jag har inte tagit några nya bilder på länge.
Ni får nöja er med gamla bilder så länge tills jag har tagit några nya.

Ha en bra kväll! ;D



En sommar bild tagen på en filmkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback