Tuesday.

Nu har jag varit på zumba och ska gå i duschen.
Sen ska jag läsa lite på förhör och sen se på house.
Det är nice på zumba men ganska svårt och det går så snabbt så man hänger inte riktigt med i alla låtar.
Och imorgon på gympan tror jag att vi ska ha zumba i några minuter.

Btw det var talangjakt i skolan idag.. alla var bra så det är ingen skillnad för mig vem som vinner imorgon och så var det bra låtar. Det har varit en annorlunda dag idag.. först hade vi religion prov som gick bra för det var inte alls svårt.. sen hade jag en vanlig finska timme och två timmar tillval när vi började göra en egen hemsida. Och sen var det talangjakt.

Det har varit en annorlunda tisdag en vanligt men det är bra.
Nu ska jag slappa hela kvällen och se på tv och house. :)



Old pic på mig.. Har inte tömt min kamera på bilder ^^

Kommentarer
Postat av: MEPS

de va Jonathan Streng som vann talang :) hande som spela piano ifall du undra

2011-02-22 @ 19:59:50
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback