Torsdag..

Den här dagen började med att jag skulle gå ut och vänta på bussen i ungefär -25 grader. Det var kallt och det blåste så jag frös, men bussen var i tid så jag stod inte så länge. Sen när jag kom till skolan hade jag huslig ekonomi två timmar. Vi lagade tackopaj, sallad, tackochips och cupcakes. Jag lagade cupcakes och fyllningen och det blev sött men gott. Och när vi åt så mycket så var jag mätt hela dagen. På matte räknade vi som vanligt, bara tråkia uppgifter. På engelska hade jag ett förhör och det gick ganska bra tyckte jag. Sen på samhällslära gick vi bara igenom läxan. Så det har varit en helt vanlig dag i skolan.

Nu ska jag bara slappa resten av dagen, för jag har bara två läxor tills imorgon.
Och så ska jag se på tv och kanske baka något om jag har lust. :)



Gårdagens bild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vacker tjej !

2011-02-11 @ 22:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback