Snart sportlov :)

Nu har jag inte bloggat på några dagar..
Men jag har försökt fixa till min design som blev förstörd. Och inte är det så mycket bättre nu.
Igår var jag på innebandy träningen så jag hade inte tid att blogga då.. och idag har jag gjort läxorna när jag kom hem för vi har mycket läxor tills imorgon och kanske skriftliga förhör.....
Men nu ska jag börja blogga som vanligt igen så att min blogg inte blir ännu mera tråkig..

Det har varit ganska bra dag i skolan förutom att vi hade vikare gånger två.
På matte då vi hade två timmar.. hade vi en vikarie som ingen tycker om och då blir det inte så kul på timmarna.
Och på engelska hade vi en annan vikarie så det blev ganska tråkiga timmar idag.
Men på matrasten så shakade jag lite zumba sista gången i skolan.
Så det har ändå varit en ganska bra skoldag.

*Happyface* imorgon när jag kommer hem är det sportlov!<3
Det har jag väntat på i flera veckor.. ska bli nice att ha sportlov.
Då ska jag slappa och träffa kompisarna :)


Kommentarer
Postat av: MEPS

DIN DESIGN E INT FÖRSTÖRD DEN E SKITSNYGG!!!!

2011-02-24 @ 20:20:19
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: Karstenzainab

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-12-27 @ 13:27:18
URL: http://karstenzainab.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback