Idol ..

Nu har jag kommit hem från idol i jeppis.
Det har varit en av de bästa dagarna i mitt liv.
Och alla var så bra.. men Olle var bäst !
Jag vet inte hur många bilder och filmer jag har tagit men jag har aldrig fotat så mycket förut som jag gjorde idag. Men jag laddar upp bilder först imorgon för jag har inte raderat suddiga bilder från kameran ännu.
Och när vi kom dit så var det jätte mycket folk och kön var lång. Och det var kallt jag frös tårna av mig så jag hade ingen känsla i dem under hela konserten.
Men jag kommer aldrig att glömma den här dagen och alla idoler.
Det har varit så awesome dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

VA KUL :D

sätt upp bilderna sen :DD

2011-02-13 @ 19:44:22
Postat av: MEPS

OBS det var jag som skicka den där kommentaren xD

2011-02-13 @ 19:44:49
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback