Frisörer och nyfärgat hår..

Hej people.
På prao i brändö lärde jag mig lite mera om frisörer, permanentning och färgning.
Jag och alexandra fick färga och klippa håret gratis för de sa att de bjöd oss på det.
Så nu har jag ganska nyfärgat rött hår och så har jag klippt upp det.
Jag blev nöjd med mitt hår.. och jag brukar sällan bli det.
Men red hair is the best tycker jag! <3
Jag fick lära mig hur man permenentar hår men det var ganska svårt och det blev inte så bra.. 
Och sedan var vi några timmar i frisör salongen.
Men det var en bra prao dag och imorgon ska vi lära oss om maskering.. :)

Jag har inte tagit några bilder på min nya hårfärg men jag har ungefär samma hårfärg som Charlie Mcdonnell..
Här är en bild på honom när han har rött hår ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju alltid drömma om att du kommer få Charlie.

2011-02-16 @ 12:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback