Fotograf..

Andra dagen på prao har gått ganska bra.
Jag har varit fotograf och tagit bilder på några elever som hade gjort maskering och då fick alexandra vara med och få sitt hår fixat så jag tog foton på det. Så jag har tagit ganska många foton idag men det var kul att vara fotograf. Och så har vi gjort olika frisyrer på "dockor" som de har i frisörsalongen.. och så har jag gjort en maskering på armen. Men jag tvättade bort den efteråt för den blev inte så bra. Imorgon ska vi vara med på deras olika timmar.. det kommer kanske bli kul om vi får göra något.

Här är en bild på mitt röda hår.. men det syns inte så bra att det är rött när jag tar med kameran.. 



Ovanifrån ^^


Kommentarer
Postat av: MEPS

uscha va fuuusk ja vill å va på prao...

BTW ditt hår e SKITSNYGGT!

2011-02-16 @ 20:12:43
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: MEPS

uscha va fuuusk ja vill å va på prao...

BTW ditt hår e SKITSNYGGT!

2011-02-16 @ 20:13:22
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback