Dag 1



• Jag har moped men kör ganska sällan.
• Jag är alltid uppe länge på kvällarna och kan sova länge på morgonen.
• Jag är ganska slarvig och tappar bort mina saker..
• Jag tar inte så mycket tid på mig att göra läxorna, istället ser jag på tv..
• Jag gillar att se skräckfilmer på bio.
• Jag har aldrig varit ovän med någon.
• Jag gillar att spela fotboll och innebandy.
• Jag är inte bra på att baka. Det blir alltid något fel när jag bakar.
• Jag har aldrig blivit uppskriven för förseningar i skolan. men jag har kommit försent flera ggr.
• Jag minns sådant som andra har glömt bort. xD

Jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva om.

Men detta kanske ni inte visste? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback