Ändrade planer..

Nu har jag varit tre dagar på prao och imorgon är det sista dagen.
Det blev ändrade planer så vi gjorde inte det vi skulle ha gjort idag.
Först var vi med på deras timme konst och kultur.. men efter det skulle vi ha varit på deras engelska timmar och kemi timme, men de hade prov så vi fick inte vara med dem.
Så istället fick vi vara i frisör salongen och fixa till håret på varandra. Det var kul men det gick inte så bra att locka håret på varandra med en plattång.
De visade oss hur man skulle göra men vi var inte så bra på det. Men vi plattade håret och använde en volymaster.
Så nu behöver jag inte fixa till håret tills imorgon när vi ska till stan efteråt.. ;3



Bild som jag tog på mig igår. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback