Slapp torsdag

Nu har det snart gått en hel vecka av jullovet, och vad har man gjort, inte så mycket. Nu har jag bara suttit hemma flera dagar och latat mig eftersom jag inte har haft något att göra, eller kunna fara någonstans. Jag har mest sovit bort dagarna och suttit uppe på nätterna, ingen bra idé men det är ju lov. Jag har flera saker jag skulle måste göra innan jullovet är slut, även om det ännu är mer än en vecka kvar. Jag ska träffa några som jag inte träffat på länge som t.ex. michelle, fara till stan några gånger till och shoppa, fara på bio med vännerna, göra en till svinrygg som jag ska lämna in (någon frivillig?) och såklart ska det firas nyår nu i helgen, då blir det fest hos nea och övernattning dessutom, jag ser fram emot helgen och det nya året som kommer. Jag har lust att göra något kul nu men vad skulle det vara. Bara två dagar kvar så är detta året slut om ni inte visste det redan.

Just nu har jag brist på bilder men lägger upp en bild som jag har redigerat.


Kommentarer
Postat av: ssandra !

Fin blogg!

Följer du mig på blogglovin ? :)



Allt bra ? :D

2011-12-29 @ 19:14:03
URL: http://sandddragreen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hoho, FeSt HoS nEa ^o^ Vem ska sov över hos henne? (:

2011-12-29 @ 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback