Skönt med fredag ♥

Tjalalala nu är det fredag och jag är happy. Skönt att det är fredag nu, dagen har varit helt okej, roligt på rasterna men tråkigt på lektionerna så man var nära att somna hela tiden. Och nu när jag har kommit hem ska jag vara barnvakt en liten stund åt mina lille brorsor. Jag fick veta idag också att vi har inte så många prov nästa vecka utan det är först om två veckor skönt då behöver man inte plugga ihjäl sig nästa vecka. Vi får vara hemma från skolan på måndag och på tisdag är det ju finlands självständighetsdag så då är alla lediga.

Det blir en lång helg nu, och jag vet inte alls vad jag ska hitta på. Jag har nyss skickat ett sms åt alla vänner och frågat om någon har förslag vad vi kan hitta på för kul i helgen. Jag orkar åtminstone inte sitta hemma och inte ha något att göra. Jag har lust att göra något kul som att fara på bio eller på filmkväll denna helg. Men får vänta och se vad alla har för förslag. Nu ska jag äta plättar med mina syskon. Alla ska ha en mysig fredag kväll.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Planer inför helgen? ♥

2011-12-03 @ 10:25:55
URL: http://gabrielladaffours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback