Helt awesome

Dagen har varit helt bra, men filmkvällen var helt awesome som vanligt ♥ Och i skolan hände det ingenting, allt var tråkigt man ville bara fara hem, sen när man kom hem var man tvungen att göra sig färdig för att fara till Jennifer på filmkväll så jag hade inte ens tid att blogga. Sorry för att jag inte har uppdaterat före nu. Men bättre med ett sent inlägg än inget inlägg alls. På filmkvällen såg vi filmen som hette 127 timmar, den var helt okej men ganska äcklig på vissa ställen, och jag försökte fota några normala bilder men det var nästan ingen bild som blev normal så jag tänkte låna några bilder av mina vänner när de lagt upp dem på sin blogg. Det är alltid kul med filmkväll och imorgon är det fest längtar tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback